VR Human Anatomy

Φοιτητής: Παναγιώτης Γιαννακού

Επιβλέπουσα: Δέσποινα Μιχαήλ-Γρηγορίου

Μάθημα: Μεταπτυχιακή Διατριβή

Χρονιά: 2016


Η εφαρμογή που ανέπτυξε έχει θέμα την ανθρώπινη ανατομία και συγκεκριμένα του ερειστικού συστήματος (σκελετικό σύστημα). Η εφαρμογή κάνει χρήση της συσκευής Εικονικής Πραγματικότητας Oculus Rift DK2 και ως συσκευή εισόδου χρησιμοποιήθηκε το Leap Motion Controller που είναι μια συσκευή “hand motion recognition”.

Το περιβάλλον αφορά την μάθηση του συστήματος αυτού και είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε  να βοηθά τον χρήστη να επικεντρώνεται στα σημεία ενδιαφέροντος χωρίς να επηρεάζεται από περιφερειακά ερεθίσματα.